Muzeum Uniwersytetu rozpoczyna zbieranie pamiątek związanych z przeszłością uczelni. Zdjęcia, dokumenty, wspomnienia... także informacje o tym, gdzie można do nich dotrzeć.
W kwietniu 2016 r. JM Rektor prof. dr hab. Bronisław Marciniak podpisał zarządzenie o utworzeniu Muzeum UAM.
Rozpoczynamy gromadzenie materiałów dotyczących dziejów Uniwersytetu, jego pracowników, studentów, absolwentów, osób obdarzonych godnościami honorowymi, miejsc prowadzenia badań, odbywania zajęć dydaktycznych, akademickich dyskusji i
korzystania z radości życia studenckiego, a także eksponatów umożliwiających ukazanie kierunków badań i osiągnięć naukowych.
Poszukujemy:
- fotografii,
- nagrań,
- wspomnień,
- dokumentów,
- wszelkich innych pamiątek.
Liczymy na pomoc w gromadzeniu eksponatów oraz przygotowywaniu wystaw czasowych.
Współpracę zadeklarowało już m.in. Stowarzyszenie Absolwentów oraz Fundacja UAM. Dołącz do nas!
Pamiątki przyjmowane będą w sekretariacie Muzeum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (Collegium Historicum, ul. Św. Marcin 78, pok. 121, 61-809 Poznań) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00, najlepiej po wcześniejszej zapowiedzi.
Kontakt:
e-mail: muzeumuam@amu.edu.pl tel. 61 829 47 40
https://www.facebook.com/MuzeumUAM/
Zapraszamy do współtworzenia ekspozycji!
Informację wprowadził/a: Anna Wojtera
© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.